Територіальні органи ДФС
у Рівненській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Діалог — найдієвіша форма вирішення нагальних питань

27.09.2018

Нещодавно у місті Рівному, за підтримки Ради бізнес – омбудсмена та Національного агентства з питань запобігання корупції, проведено зустріч з представниками бізнес – спільноти та громадськості, тема якої «Ділова доброчесність: долучайся, впроваджуй та вигравай» в якій взяла участь заступник начальника ГУ ДФ у Рівненській області Оксана Слесарчук.  

Під час виступу вона зазначила, що податкова політика зараз базується на рішучій відмові від фіскальних методів та переході до сервісної складової. Новий формат роботи з платниками – це шлях діалогу, компромісів, добровільного дотримання всіма учасниками правил гри та взятих на себе зобов’язань.

Податкова служба ці зобов’язання виконує. Підтвердження цьому – відкриття Центрів обслуговування платників податків,  впровадження електронного документообігу, що дозволяє зберегти дорогоцінний час для бізнесу шляхом  та заощадити кошти. Адже сьогодні йдеться не лише про можливість подання звітності в електронному вигляді. Розуміючи важливість оптимізації  цього процесу для платників податків, Державна фіскальна служба України запровадила цілу низку безкоштовних сервісів для платників податків, скориставшись якими можна отримати необхідну послугу, довідку чи інформацію не виходячи з офісу чи дому.

Вже повноцінно функціонує електронний кабінет платника, удосконалено всі електронні сервіси, пов’язані з адмініструванням, відшкодуванням ПДВ, завершено пілотний проект щодо електронної перевірки платника податків. Розпочато реалізацію проектів із запровадження електронного чеку.

У свою чергу податкова служба чекає від платників податків віддачі у вигляді своєчасної та повної сплати податкових платежів.

На сьогоднішній день біля 95% надходжень податкових платежів сплачуються добровільно, хоча є платники які приховують від оподаткування свої доходи, роблячи це свідомо чи не свідомо.

Втім, попри загальну позитивну картину, не можна залишити поза увагою тему боргів. Це проблема соціально-економічна, адже заборгованість зі сплати податків створює брак бюджетних надходжень, що веде до скорочення економічного потенціалу держави.

Головне управління Державної фіскальної служби у Рівненській області принципово перебудовує свою роботу в контексті від фіскальної служби до сервісної..

 Наріжним її критерієм тепер є суттєве посилення акцентів сервісного обслуговування платників податку, що неможливо без налагодження з ними партнерських взаємин.

Особливо це важливо в контрольно-перевірочних процедурах. Перспектива податкового аудиту завжди викликає нервове напруження менеджменту бізнесу. Мабуть саме тому ми на зустрічах з представниками бізнесу прагнемо донести до суб’єктів господарювання можливо не стільки ризики, в разі допущених ними помилок податкового обліку, скільки пояснити новітні правила «гри» та алгоритм поведінки за результатами перевірок, зокрема планових.

Податківець – партнер платника податків, який може допомогти й порадити.

Правило податківця: не покарати, а переконати.

В результаті виявлених помилок працівниками управління аудиту ГУ ДФС у Рівненській області, з початку року до бюджету надійшло понад 17 мільйонів гривень. Сума в масштабах країни можливо і не  дуже велика, але кожну гривню з цієї суми потрібно було аргументовано доводити і при розгляді скарг та заперечень, і в судових засіданнях, як працівниками фіскальної служби області так і тим кому ці суми донараховані.

Діалог — найдієвіша форма вирішення нагальних питань, що назріли у відносинах між податківцями і підприємцями.

Не шукати один в одного порошинки в очах, а досягати порозуміння за столом переговорів — саме такі кроки  налагодження партнерських відносин з бізнесом є найефективнішими.

ГУ ДФС у Рівненській області