Територіальні органи ДФС
у Рівненській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Проведено сеанс телефонного зв’язку "гаряча лінія"

01.08.2019

Нещодавно ГУ ДФС у Рівненській області  проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з начальником управління аудиту Єгоровою  Ольгою Федорівною на тему  «Проведення податкового та митного аудиту».

Відповіді на цікаві запитання пропонуємо вашій увазі.

Чи передбачена відповідальність у випадку якщо відсутній договір з сервісним центром на обслуговування РРО?     

Відповідно до пункту 4 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2004 №601, введення реєстраторів розрахункових операцій в експлуатацію, їх технічне обслуговування та ремонт здійснюється центрами сервісного обслуговування виключно на підставі укладених з користувачами відповідних договорів.
Виконання зазначених робіт іншими особами або центрами сервісного обслуговування без укладення з користувачами відповідних договорів забороняється.

Нормами Закону України від 6 липня 1995 року №265/95 – ВР „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”  не передбачено відповідальності суб`єктів господарювання за відсутність відповідних договорів з центрами сервісного обслуговування.

Чи подається декларація про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами у зв’язку з набранням чинності Законом України від 21 червня 2018 року № 2473-VIII «Про валюту і валютні операції»?

07 лютого 2019 року введено в дію Закон України від 21 червня 2018 року №2473-VIII «Про валюту і валютні операції».

З зазначеної дати втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 року № 15-93 «Про систему валютного регулювання і валютного контролю».

Також, згідно з частиною першою п. 3 ст. 16 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2473-VIII припинено дію Указу Президента України від 18 червня 1994 року № 319/94 «Про невідкладні заходи щодо повернення в Україну валютних цінностей, що незаконно знаходяться за її межами» із змінами і доповненнями.

Отже, починаючи з 07 лютого 2019 року, правові засади здійснення валютних операцій, валютного регулювання та валютного нагляду, права та обов’язки суб’єктів валютних операцій і уповноважених установ, а також відповідальність за порушення ними валютного законодавства, регулюються виключно Законом № 2473.
Вимоги щодо декларування наявних у резидентів валютних цінностей та майна, яке знаходяться за межами України передбачалися ст. 9 Декрету № 15-93 та ст. 1 Указу № 319.
Положення Закону № 2473 не містять вимог щодо такого декларування.
Враховуючи зазначене, суб’єктами підприємницької діяльності України, незалежно від форм власності та обраної системи оподаткування декларація про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами (далі – Декларація) за звітні періоди, починаючи з 1 кварталу 2019 року, не подається.
Останнім періодом, за який необхідно було подавати Декларацію, є 2018 рік (станом на 01.01.2019 року).

Чи мають право контролюючі органи проводити виїзні (невиїзні) планові та позапланові перевірки за період, який вже було перевірено?

Відповідно до п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків, у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.
 Контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки (п. 75.1 ст. 75 ПКУ).
 При цьому, відповідно до абзацу першого п. 78.2 ст. 78 ПКУ обмеження у підставах проведення перевірок платників податків, визначені ПКУ, не поширюються на перевірки, що проводяться на звернення такого платника податків, або перевірки, що проводяться у межах кримінального провадження.

Контролюючим органам забороняється проводити документальні позапланові перевірки, які передбачені підпунктами 78.1.1, 78.1.4, 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 ПКУ, у разі, якщо питання, що є предметом такої перевірки, були охоплені під час попередніх перевірок платника податків.

До якого контролюючого органу та яким чином здійснюється подання та розгляд заперечень до акта (документальної планової або позапланової, виїзної або невиїзної, фактичної) перевірки, у разі незгоди платника податків із висновками, фактами, даними, викладеними в акті перевірки?

 Відповідно до п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України у разі незгоди платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, вони мають право подати свої заперечення та/або додаткові документи в порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 ПКУ, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки). Такі заперечення та/або додаткові документи розглядаються контролюючим органом протягом семи робочих днів, що настають за днем їх отримання (днем завершення перевірки, проведеної у зв’язку з необхідністю з’ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у зауваженнях), та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному ст. 58 ПКУ, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. Платник податків (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді заперечень та/або додаткових документів, про що такий платник податків зазначає у запереченнях та/або листі про надання додаткових документів в порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 ПКУ.
   

За якою формою та в які терміни подається Звіт про контрольовані операції?

 Платники податків, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов’язані подавати звіт про контрольовані операції центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, до 1 жовтня року, що настає за звітним, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».    Форма та Порядок складання Звіту про контрольовані операції затверджені наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2016 № 8 зі змінами і доповненнями.