Територіальні органи ДФС
у Рівненській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Інформаційна довідка щодо розгляду запитів на публічну інформацію ГУ ДФС у Рівненській області станом на 01.09.2017

14.09.2017

З урахуванням ч. 10 ст. 15 Закону України від 13.01.2011 року № 2939 «Про доступ до публічної інформації» із змінами та доповненнями, на виконання п.3.3. Плану роботи ГУ ДФС у Рівненській області на 2017 рік надаємо матеріали для розміщення у засобах масової інформації та у підрубриці «Звіти щодо задоволення запитів на інформацію» рубрики «Доступ до публічної інформації» субсайту Головного управління ДФС у області веб-порталу Державної фіскальної служби  України.

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Головним управлінням ДФС у Рівненській області та його територіальними органами забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, станом на 01.09.2017 до Головного управління ДФС у Рівненській області та його територіальних органів поштою, електронною поштою надійшло 103 таких документів, з них:

    - запити на отримання публічної інформації – 102 (або 99%), за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.

   Станом на 01.09.2017 до Головного управління ДФС у Рівненській області та його територіальних органів за категоріями запитувачів відповідно до Закону надійшло запитів:

- від фізичних осіб – 59 (або 57,8 %);

- від юридичних осіб –28 (або 27,4 %);

- від об'єднань громадян без статусу юридичної особи – 8 ( або 7,8%);

- від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації – 8 ( або 7,8%)

  Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

- реєстраційних даних платників податків;

- діяльності  суб’єктів господарювання;

- надання копій документів;

- відомостей про третіх осіб;

За результатами розгляду задоволено 93 запит (91,2% від загальної кількості), відповідно до статті 22 Закону 2939 відмовлено в задоволенні 5 запита на інформацію (або 4,9% від загальної кількості) та  4 (3,9% від загальної кількості) запит надіслано за належністю розпоряднику інформації.