Територіальні органи ДФС
у Рівненській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Інформаційна довідка щодо розгляду запитів на публічну інформацію ГУ ДФС у Рівненській області станом на 01.05.2017

02.08.2017

З урахуванням ч. 10 ст. 15 Закону України від 13.01.2011 року № 2939 «Про доступ до публічної інформації» із змінами та доповненнями, на виконання п.3.3. Плану роботи ГУ ДФС у Рівненській області на 2017 рік надаємо матеріали для розміщення у засобах масової інформації та у підрубриці «Звіти щодо задоволення запитів на інформацію» рубрики «Доступ до публічної інформації» субсайту Головного управління ДФС у області веб-порталу Державної фіскальної служби  України.

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Головним управлінням ДФС у Рівненській області та його територіальними органами забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, станом на 01.05.2017 до Головного управління ДФС у Рівненській області та його територіальних органів поштою, електронною поштою надійшло 65 таких документів, з них:

    - запити на отримання публічної інформації – 65 (або 100%), за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України;

  

Станом на 01.05.2017 до Головного управління ДФС у Рівненській області та його територіальних органів за категоріями запитувачів відповідно до Закону надійшло запитів:

- від фізичних осіб – 43 (або 66,2 %);

- від юридичних осіб –13 (або 20 %);

- від об'єднань громадян без статусу юридичної особи – 5 ( або 7,7%);

- від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації – 4 (6,2%)

 

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

- реєстраційних даних платників податків;

- діяльності  суб’єктів господарювання;

- надання копій документів;

- відомостей про третіх осіб;

За результатами розгляду задоволено 59 запит (90,7% від загальної кількості), відповідно до статті 22 Закону 2939 відмовлено в задоволенні 4 запита на інформацію (або 6,1% від загальної кількості) та  2 (3,07% від загальної кількості) запит надіслано за належністю розпоряднику інформації.